poniedziałek, 15 grudnia 2014

Pigmenty MAC

W zeszłym miesiącu renomowana firma MAC wprowadziła do sklepów nową kolekcję, edycję limitowaną trzech zestawów pigmentów do powiek w odcieniach brązu, różu i szarości...


W niesamowicie szybkim momencie pigmenty rozeszły się ze sklepów niczym świeże bułeczki z piekarni :) w prywatnych źródeł wiem, że niektóre z was niestety ubolewają z tego powodu :((.
Bardzo się cieszę, że udało mi się zdążyć zakupić wszystkie trzy zestawy, którymi nie mogę jeszcze do tej pory nacieszyć oczu :) i w tym momencie mogę wam zaprezentować ich odcienie.
W skład zestawów wchodzą cztery pigmenty błyszczące (jedynie matowy jest brąz) oraz jeden brokat...idealna kompozycja na nadchodzący sylwester. Pigmenty jak widzicie na załączonych zdjęciach zostały zapakowane w piękne, błyszczące pudełeczka, które pięknie prezentują się na mojej toaletce i z pewnością wykorzystam je do przechowywania biżuterii :))




Chcąc pokazać wam jak świetnie sprawdzają się w makijażu, postanowiłam użyć jednego z brokatów na dzisiejszej sesji zdjęciowej z Sylwią Nowak. Mam nadzieję, że niebawem będę miała przyjemność pochwalić się efektami wspaniałej sesji z cudowną Sylwią i z Michałem Obrzutem :)